hög på målarfärg

God kväll kära ni,
Idag har jag varit hos syrran och hennes pojkvän hela dagen och målat om deras vardagsrum. Gick upp 07.00 imorse och drog sedan iväg direkt hem till dem. Det gick bra att måla och det var väldigt kul, men vi blev nästan höga på färgen eftersom vi använde en som var oljebaserad! hehe
Vi käkade sushi till lunch, yummie! Jag stack hem runt 16.00 och de ska måla klart rummet imorgon eftersom det är lång torkningstid. Jag lyckades hitta både dit och hem med bilen, var sjukt nervös hela tiden att köra fel men det gick som smort!

Nu är jag hemma och har fett tråkigt... Får ta och hitta på ngt spontant!

Kommentarer
Ida

haha bra jobbat :) Det blev fint men är ju inte klart än.. känner mig illamående från idag.. som att jag blev sjuk av färgen haha :P

2011-11-12 22:01:47

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!