Dienstag

Rätt trött och seg idag igen, men har överlevt dagen än så länge. Dagen har bestått utav blandade känslor och humör. Har gått från trött och hängig till glad och flamsig på slutet, haha.
Träffade min käre Erik som jag inte sett på länge, det var riktigt kul men varade dock för kort.

Nu är jag hemma och tog nyss en fika. Läste en riktigt bra artikel i UNT som jag tycker alla borde läsa! Den heter Goda möten kräver närvaro och finns i B-delen av tidningen och även på UNTs hemsida. Det är föreläsaren Emmanuel Ezra som blir intervjuad om vad ett gott möte innebär. Jag tycker att sånt här är jätteintressant eftersom jag är intresserad av hur människan fungerar på alla sätt och vis, bl.a. i möte med andra människor.
Läs den om du inte har något bättre för dig! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!