Tuffing!

Idag utnyttjade mitt körkort för andra gången i mitt liv, jag kände mig som en riktig hingst där bakom ratten, man blir liksom lite kaxig när man tagit körkort. Det är så roligt!! Man får en kick varje gång man tänker på alla möjligheter och friheten man har med körkortet.
I feel good!!! Lalala... :)

Nu blir det en slapparhelg och jag ska inte göra något speciellt, älskar't! Har bakat och bastat idag, så skönt och avslappnande. Bakade från "eget" recept. Jag hade inte alla ingredienser till ett recept så jag hittade på lite egna ingredienser till det och det blev helt okej.
Trevlig helg allesammans!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!