Fröken Julie

Hej folket,
ikväll har vår klass hängt på stockholms stadsteater där vi såg Fröken Julie. Helt okej teater! På köpet fick vi se en känd skådespelerska (Berts mamma) som var där som besökare, häftigt!
Vi (några classmates och jag) drog till stockholm direkt efter skolan och tog en runda i affärerna och käkade middag.

Jag måste berätta något creepy som hände inatt! Jag satte på min app igår kväll som spelar in ljud under natten och denna gång fick jag något konstigt inspelat! Jag pratade tydligt men det går ändå inte att höra vad jag sa. Det lät som om jag hade blivit rädd för något, för man kunde höra "Åh, gud! Åh, gud!" i början... Läskigt! Provar i natt igen!

Nu blir det sängdags!

Ing-Marie Carlsson satt i publiken!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!