Life is like a roller coaster

Som rubriken avslöjar så känns det som om livet är en berg-och-dalbana just nu. Idag mår jag bättre än igår och det beror dels på att jag är färdig med matte-lidandet. Imorse skrev jag sista delen och nu är det äntligen över! Förutsatt att jag får G då...
Nästa grej som varit bra idag är joggingrundan som min käre bror och jag gjorde ikväll. Det var riktigt härligt! Man blir så glad utav träning, speciellt när man tränar med sällskap. Bilden nedanför är ett bra exempel på glada stunder! Bild från Spanien i somras.

Imorgon har jag mitt sista prov för denna vecka, så jag ska råplugga lite nu och sen sova ut ordentligt.
Ha en trevlig kväll, folket!

Glada stunder


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!