Taizéminnen

God kvällsing!
Dagen har varit väldigt bra. Gjorde bra ifrån mig på rättskunskapsprovet imorse och det gav en bra kick-off för dagen! Jag längtar redan tills jag får alla provresultat från denna veckas prov.
Ikväll har jag varit på Taizégudstjänst i kyrkan. Det är en gudstjänst med inspiration från Taizé i Frankrike där jag var sommaren 2008. Den resan var en av de finaste resor jag någonsin gjort eftersom den gav mig inre lugn och harmoni i själen. Där kunde jag reflektera över livets alla frågor och ta del av andras syn på livet från andra världsdelar. Det var en riktigt häftig resa! Jag minns att jag inte ville åka hem...
Jag vill dit igen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!