African

Yeeah! Var på afrikansk dans ikväll, det var galet roligt! Det var länge sen jag svettades så mycket under träning, så skönt. Var på Wayne's med Sarris innan träningen, det var kul! Har inte sett henne sedan studenten, sjukt länge sen!

Idag var vi lediga men det betyder inte att det inte finns skoljobb att utföra. Jag tillbringade min dag tillsammans med de fyra som jag gör projektarbete med. Vi gör en film och den kommer bli bäst! Det är väldigt kul att filma och resultatet kommer nog bli lyckat.



Avslutar med en fin bild på vår tuffa hund (som just nu ligger och gnäller i sömnen)



foto: syster


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!