Sagan om ringen

God eftermiddag allesammans!
Igår såg jag på Sagan om ringen med familjen och käkade massa popcon. Började också rita på en bild som kan bli rätt snygg, den är inte klar ännu...
Inatt hade jag sjuka drömmar.. Drömde bl.a. att vi var tvugna att döda vår hund (av någon konstig anledning) och att jag simmade i en hamn med en dator i handen. I slutet av drömmen körde jag en cykeltävling på en träcykel utan hjul och när jag kom i mål så hade den gått sönder så mycket att ena gummihandtaget var det enda som fanns kvar. Konstigt!! Haha. Undrar vad allt detta ska betyda?

Ikväll ska jag träffa gamla vänner som jag inte har sett på flera månader och det ska bli jättekul! Middag och sen lite fest.

Kommentarer
Jennifer

Heeej! Hoppas allt är bra med dig!

Såg att du skrivit om Jouni i din förra blogg 2008 o blev så rörd. Han var verkligen en otrolig man o det som har hänt visar hur orättvis världen är.



kram!

2011-10-19 14:13:16
URL: http://mittlivsunderverk.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!