Be yourself, everyone else is taken

Kollade igenom en massa bilder som ligger kvar på kameran från i somras och hittade dessa från när vi var uppe i fjällen på min morbrors bröllop över midsommar. Hade på mig min fina folkdräkt som jag fick i 18-års present av mormor och morfar. Jag kan ibland vara lite av en kultur/traditionsnörd och jag ÄLSKAR svenska folkdräkter, speciellt denna typ som är från Mora och är min favorit. Det känns också lite eget att ha den, inte alla som har en. Jag har alltid gillat folkdräkter och kommer nog alltid göra det med. Det är något speciellt med dem.



Kommentarer
jeanette

sv : tack :) visst är den :P du ja vet inte köpte den på nån blommaffär

2011-09-26 16:39:51
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!