Gammelmormor

Gammelmormor har alltid varit min största idol. Hon har alltid varit den absolut bästa gammelmormor man kan önska sig, en sådan som alla borde få ha. Efter hennes bortgång i somras har mycket förändrats. Jag saknar henne så obeskrivligt mycket och det är svårt att hålla gråten tillbaka när jag skriver detta. Jag är så otroligt tacksam som har fått ha henne i mitt liv och jag har lärt mig så mycket ifrån henne. Det ska jag stolt bära med mig tills mina dagar tar slut.
Kan trösta mig med att ha fått ärva en hel del av hennes fina saker, bl.a. denna vackra tröja som jag tog med mig när vi gick igenom hennes saker när hennes hus skulle tömas. Det är sådant som kommer påminna mig om henne varje dag.

Gammelmormors tröja


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!